فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

باعرض سلام به همه دوستان عزیز:
وب سایت( mdpower.ir ) ام دی پاور مفتخر است که بهترین فلزیاب های بازار را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان و علاقمندان صنعت فلزیابی قرار می دهد.

ردیاب موله mole

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ


در این بخش در رابطه با ردیاب موله MOLE PROSPECTOR به ارائه مطالبی بیشتر می پردازیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید و با تکنولوژی پیشرفته این ردیاب آشنا شوید , فلزیاب موله با داشتن برد ۳۰ متری و عمق کاوش ۶ متری میتواند تا این عمق و شعاع تمامی اهداف از قبیل فلزات با ارزش و طلا و نقره و دفینه  را کشف نماید و با استفاده از هشدار های صوتی این موارد را به اطلاع اپراتور برساند . این فلزیاب میتواند تمامی موارد ذکر شده را با دقت بالا و تا عمق زیاد کشف نماید اما بدلیل داشتن حساسیت بیشتر به طلا و نقره این دو فلز را بیشتر جذب میکند و در آشکار کردن این دو فلز توانایی بالایی دارد .

ردیاب موله MOLE PROSPECTOR

برد ۳۰ متری این ردیاب ممکن است برای فلزات و اهداف بزرگ نیز بیشتر شود و این امکان بوجود آید که اهداف بزرگ تا مقدار های بیشتری نیز شناسایی شوند , این سیستم این امکان را میدهد تا اپراتور در مکان های صعب العبور نیز به کاوش بپردازد و بتواند اهداف را کشف نماید . این ردیاب میتواند در هر نقطه و نوع زمینی اعم از شوره زار و بیابانی و کوهستانی و … به کاوش بپردازد . این محصول را میتوانید با ۲ سال گارانتی و خدمات پس ازفروش از فلزیاب زاگروس تهیه نمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی