فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

باعرض سلام به همه دوستان عزیز:
وب سایت( mdpower.ir ) ام دی پاور مفتخر است که بهترین فلزیاب های بازار را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان و علاقمندان صنعت فلزیابی قرار می دهد.

 عوامل موثر در گمانه زنی شناسایی مکان گنج درست علائم و نشانه های گنج و دفنیه رو براتون گذاشتم . عواملی که میتواند در گمانه زنی درست و صحیح علائم و نشانه های گنج و دفینه به کاوشگران و باستان شناسان کمک کند رو در این پست برای شما عزیزان قرار دادیم …

عوامل گمانه زنی درست شناسایی مکان گنج

تحقیقات زمین شناسی نشان می دهد در دوران اول و دوم زمین شناسی در یائی به نام تتیس تمام آسیای جنوب غربی منجمله ایران را می پوشانیده است و حرکات کوهزایی دوران سوم بعمر این دریا خاتمه بخشیده است. شناسایی مکان گنج – بر جستگیهای شمالی و غربی ایران در این دوره ظاهر گشته اند در اواخر عهد چهارم یخچالها بتدریج عقب نشینی کرده کره زمین روبه گرمی می رفت و شرایط حیات انسانی تاثیر بسیار داشته است.

کم شدن تدریجی بارندگی ، رودها را کم آب ساخت و بسیاری از آنها تبدیل به رودهای کوچک فصلی نمود. کم آبی و خشکی فلات ایران بویژه خشکی حوضه ها و آبگیرهای داخلی موجب شد تا حیوانات به دنبال آن انسان ساکن غارو پناه گاهها بسمت آب و دشتهایی که خاک رسوبی حاصلخیزشان در فصل مساعد ، پوشیده از گیاه می شود سرازیر شوند و برگرد آبی حلقه زنند که بنا به عقیده گیرشمن ازین زمان (حدود ۵۰۰۰سال قبل از میلاد )اساس زندگی انسان بر پایه استقرار در مراکزی بنام روستاهای باستانی استوار گردید و ایجاد دهات در داخل فلات ایران رونق گرفت .

ساکنین پناهگاهها و غارها از محل زندگی انفرادی و خانوادگی خود به دهکده ها و کمونهای اولیه مهاجرت نموده و پایه فرهنگ و تمدن یکجا نشینی و زندگی اجتماعی را بنا نهادند . در این میان پدیده های جغرافیایی منجمله جهت گیری رشته کوه ها ، عوامل اقلیمی و غیره نقش عمده ای را در ارتباط این اجتماعات اولیه با یکدیگر بعهده داشته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی