فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب 09196838262

انواع فلزیاب و گنجیاب در قیمت های مختلف 09196838262

باعرض سلام به همه دوستان عزیز:
وب سایت( mdpower.ir ) ام دی پاور مفتخر است که بهترین فلزیاب های بازار را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان و علاقمندان صنعت فلزیابی قرار می دهد.

طلایاب گنج یاب تصویری ایمیجر۲۰۰۰۰

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

طلایاب گنج یاب تصویری ایمیجر۲۰۰۰۰ 
یک ابزار دقیق دفینه یاب 
گنجیاب حرفه ای 
( imager 20000.Full Option  )

ایمیجرimager20000

از مهمترین کاربرد های این سیستم میتوان به ابزارهای اندازه گیری ژئوفیزیک، جستجوی فلزات قدیمی و تونل ها و حفره ها و کابلها و لوله ها جهت تعیین عمق و موقعیت آنهاست. همچنین در امور امنیتی یا خدمات نظامی تشخیص تونلهای پنهان، مخفیگاه ها و یا محل های ذخیره سازی زیرزمینی دستگاهی جالب توجه است.
به خصوص برای اهداف صنعتی،نیز میتوان از این سیستم استفاده کرد  
ایمیجر۲۰۰۰۰
 ( imager 20000Full Option  )    
طلایاب و گنج یابی که یک دستگاه چند منظوره با مولتی سنسور پیشرفته است که اساسا  هر کاربری را قادر می سازد که بهترین نتیجه را در ردیابی و نقطه زنی دفینه بگیرد، و به راحتی و به سرعت به کشف و شناسایی اهداف در عمیق ترین نقطه ها در زمین بپردازد.

فلزیاب تصویری ایمیجر۲۰۰۰۰ 
( imager 20000Full Option  )


سیستم جدید لایو اسکن با سرعت بالا 
ایمیجر۲۰۰۰۰
 ( imager 20000Full Option  )  
متشکل از چند سوپر سنسور و مولتی سنسورهای خاص و دو  نرم افزار جهانی و استاندارد که کمترین خطا را نسبت به برنامه های دیگر دارند و  طراحی شده برای این منظور، که عمقترین دفینه ها را ردیابی کنند و یک طرح کاملا جدید و توسعه یافته است که خود را از تمام محصولات شناخته شده مشابه در بازار بخاطر سادگی، در کار و اتومات بودن و دقت و مقاوم بودن آن متمایز کرده است. این سیستم، با تگنولوژی آلمان توسط یک تیم از مهندسین و متخصصین سخت افزار و نرم افزار با سالها تجربه در صنعت گنج یابی توسعه داده شده و وارد  شده است.

فلزیاب تصویری ایمیجر۲۰۰۰۰ ( imager 20000Full Option  )
با آگاهی از این واقعیت که در بازار و کسب و کارفلزیاب امروز نمیتوان اعتماد کرد به همین منظور شرکت فروشنده زمین تست در اختیار خریدار میگذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در چال و هم در عمق این سیستم را تست کند و قدرت این ابر فلزیاب پی ببرد   علاوه بر این سیستم  شما از پشتیبانی تیم گروه ما به طور مستقیم و غیرمستقیم و همچنین خدمات سریع و ساده تعویض و تعمیر ، و پشتیبانی آنلاین رایگان در ساعات اداری میتوانید بهرمند شوید و همه اینها به صورت رایگان دراختیار شما قرار میگیرد ما یک  پک گارانتی 2 ساله و خدمات ۵ ساله بر روی دستگاه هایمان ارائه میکنیم.
ما به دنبال کسب رضایت مشتریان خود هستیم. بدین منظور، ما برای مشتریانمان دوره های آموزش رایگان جهت کاربری  دقیق و موفقیت آمیز دستگاه ارائه میکنیم.

نرم افزار ایمیجر۲۰۰۰۰ ( imager 20000Full Option  )  سه بعدی 
سیستم سه بعدی  ایمیجر۲۰۰۰۰ ( imager 20000Full Option  ) همراه با نرم افزار اختصاصی و منحصر به فرد برای کار با تبلت و یا هر نوع کامپیوتر شخصی ارائه شده است. هدف این نرم افزار، بکارگیری سنجش، اندازه گیری و ثبت اندازه گیری های انجام شده است. نرم افزار به کاربر به شیوه ای ساده و قابل درک کمک میکند داده های 2بعدی و 3بعدی حاصل از اندازه گیریها را تفسیر کند. بدین منظور، نرم افزار سه بعدی  ایمیجر۲۰۰۰۰ ( imager 20000Full Option  )   گستره وسیعی از امکانات ویژه مانند فیلتر کردن، طرحهای رنگی، مکانیابی  اندازه گیری شبیح سازی  عمق گیری و  ایجاد تمایز و دیگر موارد را ارائه میکند.

فلزیاب  گنج یاب تصویری دفینه یاب تصویری 
محیط کاربری چند زبانه اختصاصی نرم افزار در حال حاضر به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایرانی و ایتالیایی، لهستانی، هلندی، یونانی، ترکی، بلغاری، فارسی، چینی، ژاپنی و عربی و … قابل دسترسی است.
به روز رسانی اتوماتیک و رایگان نرم افزار در کنار توسعه قابلیت های نرم افزار، زبان های جدید را نیز شامل میشود.
خصوصیات سیستم سه بعدی   ایمیجر۲۰۰۰۰ ( imager 20000Full Option  ) .
سیستم سه بعدی  
ایمیجر۲۰۰۰۰ 
( imager 20000Full Option  ) 
یک سیستم انعطاف پذیر، کم حجم، قابل حمل و با کارایی بالا جهت بکارگیری توسط یک کاربر به تنهایی جهت تشخیص و کشف سازه ها و ناهنجاری های زیرزمینی است. این دستگاه سیگنالهای حفاظت شده ی مخصوص برای ردیابی دفینه دارد و از سایر سیستمها قویتر و دقیق تر میباشد و مانند سنسور های دیگر  جهت دار و درجهت تشخیص اجسام مدفون در عمق تا 20 متر ساطع میکند. تمامی سنسورهایاین  سیستم به صورت سه بعدی کار میکنند 
 imager 20000Full Option  
ایمیجر ۲۰۰۰۰ 
در عملیات  های مخابراتی و صنعتی  نیز میتوان از این سیستم استفاده کرد  مجهز به یک مولتی سنسور چندمنظوره قدرتمند با 16 سنسور آشکار سازاست، تا بیشترین دقت و وضوح تصویر را در اختیار شما قرار دهد. تمامی ناهنجاری های قابل تشخیص، سازه ها و اشیاء بلافاصله بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما به تصویر کشیده میشوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی